Support

Det är UppCom som ansvarar för utbyggnaden av fibernätet och du har kontakt med oss och våra entreprenörer under hela utbyggnadsfasen.

När din fastighet väl är ansluten sköter du alla kontakter med din valda tjänsteleverantör. De kommer göra allt för att hjälpa dig om du skulle få problem. Om det är själva infrastrukturen det är fel på så kontaktar de oss på UppCom. I förekommande fall så kommer vi i så fall också att behöva komma ut på plats hos er för att åtgärda felet, om detta krävs så kommer vi att kontakta dig direkt och bestämma en tid och dag.

 

Telefon: 0474-476 50

Epost: info@uppcom.se

 

Vid felanmälan ska du i första hand kontakta din tjänsteleverantör.

Vid akuta problem efter ordinarie öppettider kan du kontakta SOS Alarm på 0470-287 50 för att felanmäla.

 

Kontakt till våra tjänsteleverantörer

 

Alltele0910 - 79 80 00, kundservice@alltele.se

 

Bahnhof: 010-510 00 00, kundservice@bahnhof.se

 

Bredband2: 0770-811 000, helpdesk@bredband2.com

 

Bredbandsbolaget 0770-777000 oppnanat@bredband.com

 

Canal Digital:  0770-11 55 11 bbtvaktivering@goexcellent.com


Connect 2 IP:   0470-325 325 www.connect2ip.se

 

Griffel 0470 - 72 30 40 www.griffel.se

 

Net at Once:  0771-40 44 00 wexnet@netatonce.se

 

Ownit: 08-52507300 citynetorders@ownit.se

 

Telia 90 200  stads-nat@teliasonera.com

 

TYFON 08-546 000 00  order.wexnet@tyfon.net

 

T3: 0770-350 330, kundservice@t3.se

 

Universal Telecom: 0771 85 00 00, info@universal.se

 

Viasat 0200-219219 viasatadmin@nordic.webhelp.com

 

VoiceTech 0470-501314 wexnet@voicetech.se

 

VÖKBY 0142-680680 kundservice@vokby.se